RED

Jag har aldrig riktigt gillar rött, det är en fin färg men inte på mig har jag tyckt. Nu har jag äntligen lyckats bryta mönstret och tagit steget att bära rött! Bl.a. så har jag införskaffat mig ett par röda leggings med aztekmönster från Monki.

När det gäller make up så börjar jag få dille på röd-orangea toner. Igår sprang jag upp på stan för att införskaffa mig ett läppstift som matchar mitt nagellack från H&M vid namn "Chica Boom Boom", jag kom ut nöjd och glad från M.U.S. med en läppenna som jag älskar! Read My Lips heter den. Lyckades även få med mig deras underbara kopparorangea microshadow vid namn Sunrise.
Bilden ger verkligen inte lacket och läppennan rättvisa, mitt kameraproblem har tyvärr inte blivit åtgärdat än så jag kör på med iSight camen som är inbyggd i Mac:en. Men vi får se vad som händer efter jul..


Imorn kommer jag befinna mig i Sthlm hela dagen för att gå på Attitude mässan i Kista! Ses där?


Kommentarer
Postat av: Ebba

Snyggt!

Ska till Attitude på söndag.

2011-11-25 @ 22:05:52
URL: http://milkyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0