HACKAD

Hej på er!
Vill bara meddela er att denna blogg, min facebook, hotmail, skype och msn blev hackade imorse! Nu har jag bloggen, hotmail och skype tillbaka iaf, facebook och msn är inte fixat. Så det som står på min facebook och msn har jag verkligen inte skrivit!
Detta är en mycket sjuk och pervers människa med psykiska störningar.
Jag kunde fortfarande logga in på min blogg och hotmail (det måste vara en riktig klåpare som håller på med detta) så jag kunde skriva ett inlägg i bloggen snabbt om att den blivit hackad. Några minuter efter kommenterar den här äckliga hackern att "min blogg ryker om 5 min." Som tur var hittade jag numret till blogg.se väldigt fort och kunde ringa och få hjälp med att låsa hela bloggen. Nu är allt i sin ordning igen här iaf, känns skönt..

Såhär såg min blogg ut imorse; (klicka på bilden för att se den i större format)


ALLA NI DÄRUTE!! Var försiktiga i dessa tider nu när hackers härjar!


Kommentarer
Postat av: Flashback

Om 5 minuter ryker din blogg :D



Du borde bli lite bättre på att stava också.



Ha en bra dag!

2011-10-28 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0