#10

Kommer ni ihåg att jag berättade i våras att jag hade varit i Sthlm och spelat in en musikvideo? Den kom ut för ett bra tag sen nu men ni vet hur duktig jag är på att blogga och uppdatera er nu för tiden ;)
Det är iaf Lil Star och Da Griots låt #10! Vi var på Ambassadeur en hel dag och jag hade jättekul, vi spelade in, dansade, bredde mackor till alla i baren, åt godis och umgicks med massa sköna människor. Jag träffade ett par riktigt grymma nya tjejkompisar som jag har kontakt med fortfarande.
Jag är statist och syns alltså inte så jättemycket, men en del iaf. Vågigt hår och vitt spetslinne!
Enjoy!


Jag har även spelat in en till musikvideo här i Örebro men den är jag inte nöjd med så ni får helt enkelt leta på den själva, låten är jättebra iaf!
Nu på fredag åker jag ner till GBG för första gången på 10 år och hänger lite med en nyfunnen vän som jag träffade på URF i somras, Max aka Ras Ichi-Ban! På lördagen drar vi ett helt gäng på General Knas och Syster Sols releasefest då de båda har släppt/ska släppa ny platta! Guestlist is a fact, thanks to my fabulous life. (Haha ni bör ta det där som ett skämt) Det ska bli jättekul iaf, jag är supertaggad! På måndagen kommer jag även spela in min tredje musikvideo, spännande! Berättar mer om min GBG-resa när jag är tillbaka i Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0