CHANTERELLES

Hej på er!
Under helgen nu befinner jag mig hemma i Långshyttan, jag återvänder till Örebro imorn alltså.
Idag har jag varit i skogen och plockat svamp med min bästa vän sedan barndomen, morfar! Han är helt fantastisk! Han hittar i stora skogar som om den vore hans eget hem, åh vad jag beundrar honom! "Vi ska bort till ett litet träd här borta, det brukar komma en kantarell där varje år" "Här borta brukar det finnas ett gäng, och där borta också." Helt otroligt, han har rätt varje gång också! Jag har nog aldrig träffat en människa som är i sådan harmoni med skog och natur. Jag ser upp till honom så mycket, min kära..

Imorn ska vi fira min lilla kusin/guddotter/guldklimp/ögonsten/(and so it goes on) Karin som fyller 4! Sjukt att tiden kan gå så fort.. Känns overkligt att hon en dag kommer vara en stor tjej och tillslut en fullvuxen människa. Men det ska bli så underbart att få träffa lilltösen igen iaf, jag måste ju ta vara på tiden nu när hon fortfarande är någorlunda liten!

Det blev en hel del kantareller idag faktiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0