STUDENTKRYSSNING 2012

Hej på er!
Tiden går fort och snart är det dags för oss 93:or att ta studenten. Det är mycket kring studenten och en av de sakerna är ju såklart studenkryssningen! Årets kryssningar anordnas av Funcruises och ni kan hitta mer info på deras hemsida: funcruises.se

Alla som åker från Örebro kommer åka med M/S Silja Galaxy den 3/4-12. Bokningarna kommer öppna i slutet av nästa vecka och då bokar ni genom att använda koden: ÖREFR
Jag rekomenderar alla att boka så fort som möjligt då det är ett väldigt tryck på biljetterna i år pga förra årets succé.

Jag fungerar som kontaktperson i Örebro och ni är välkomna att vända er till mig gällande frågor, jag finns här för att hjälpa och informera er om allt kring kryssningen!
För att regelbundet bli uppdaterade med info så bör ni gå med i facebooksidan Vi från Örebro som ska på studentkryssning 2012 Utöver denna sida så är ni valkomna att kontakta mig via mail [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0