ANSWER.

Här kommer svaren på de fyra frågor jag fick i frågestunden. Värst vad snåla med frågor ni var förresten!


Jo jag vet vem du är, haha ;)
Jag har gjort val i mitt liv som kanske inte alltid har varit de bästa. Dock ångrar jag absolut ingenting för jag har fått så mycket erfarenhet och lärt mig så mycket. Jag står upp för vad jag har gjort och tänker inte försöka dölja något. Ja, jag har använt droger tidigare i mitt liv.



Både ja och nej. Det finns en jag älskar. Jag stressar inte utan låter tiden göra sitt. Det visar sig en vacker dag hur allt slutar.


Ja Alva, klart jag kan mitt alfabet ;) Speciellt när jag haft en så bra lärare som General Knas!


Jag vet.. det går upp och ner och ibland räcker tiden inte till. Om 4 månader tar jag studenten och jag har valt att ta skolan i första hand. Jag har inte lyckats skaffa mig en kamera än heller så det är inte så kul att blogga med dåliga bilder. Men förhoppningsvis kommer min bloggarglöd tillbaka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0