FAVORITFIK

Var hänger jag helst i Örebro då? För mig är Fröken Brogrens Verandra på väster det ultimata fiket! Kanongott och bra utbud på fika till humana priser.
Förutom det är miljön där helt otrolig, det är så lugnt och fridfullt! Inredningen går mest i vitt med fina pastellaccenter. Stuket är lantligt med ändå modernt och fräscht. Förutom det så säljer dom té, marmelad och andra små godsaker separat och dom har även en mysig liten prylavdelning där man kan fynda fint porslin och andra mysiga inredningsprylar.
Hur hamnade jag där första gången då? Jag och min vän och klasskompis Johanna behövde ett bra fik att plugga på, vi begav oss mot centrala väster och kikade runt lite och hamnade där av en ren slump. Jag föll för fiket på en gång och om jag är i skolan eller befinner mig på väster så är det dit jag går.
Fröken Brogrens Verandra är det perfekta stället om man vill plugga (finns dock inget internet), hänga med ett par vänner eller om man bara behöver lugn och ro i sällskap av en god kaffe latte. Vi kanske ses där!




Kommentarer
Postat av: Melissa

Verkar vara ett jätte mysigt cafe

2012-02-01 @ 19:10:17
URL: http://izzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0