THAT SMELL

Jag måste bara tipsa er om mina absoluta favoritljus!
Jag är en riktigt ljusmänniska och kan inte vara utan levande ljus, speciellt på hösten och vintern. Mina favoritdoftljus kommer från IKEA, tro det eller ej. Jag kan inte lägga massa pengar på dyra doftljus då jag är en student med typisk studentekonomi. Men IKEAs ljusserie TINDRA håller verkligen måttet. Just nu har jag endast fem små värmeljus tända som doftar äpple och kanel och mitt rum luktar underbart!
Mina absoluta favoritdofter är vanilj och äpple/kanel och finns på IKEA i fem olika format. Andra dofter som finns är: Skogsbär, äpple/jasmin, exotiska frukter, rosor/liljekonvalj.


I doftljusserien TINDRA finns även set om 3 i form av blockljus och ljus i glaskopp och där hittar man dofter som bl.a. körsbär och mandel.
Skynda fynda!





Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-13 @ 23:03:28
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0